apo laee nih...!

apo laee nih...!

20110328

Banjir La Pulak....

Assalamualaikum.....
Kgbr nak sambung balik aktiviti yang JKKK baghu ni buek lopeh ambik tampuk kopimpinan. Tapi sobolum tu ado laie dugaan yang tuhan boghi untuk monguji kopimpinan JKKK yang baghu ni iaitu banjir.... cubo kito tengok gambar ni dulu baghu la kgbr buleh buek coghito.
Apo yang kosian eh Pusat Latihan la... tah boghapo kali nak kona tukar kapet eh sampai naik muak nak momboghosihkan, nak buek macam mano kan bukan kuaso kito saba yo la...
Coghito pasal banjir ni ingatkan kok dah ghodo deh bilo kito donga Sogamat ngan Gomeh dah banjir....tapi kuaso tuhankan sampai bulan ni pun masih laie ujan....ado komungkinan golambang yang ko 2 pulak tak... jadi mano-mano yang duduk kek kawasan yang ghondah tu jago-jagolah. Kito ni rakyat Malaysia boghuntong, mano tak eh kerajaan kito aghi ni donga yo ado boncano copek boto botindak, macam-macam bantuan yang ado untuk mangso. Apo laie yang kito ondak, tak yo baik laie kerajaan. Tapi yo la sikap manusio ni tak ponah yang nak bosyukor dan botoghimokasih do...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ikut suko kau oranglah nak mengomen yang macam mano, asalkan semuo tuh ditanggung kau orang sendiri.