apo laee nih...!

apo laee nih...!

20100411

Hari yang ke 4
sebelum subuh hingga tengahari. pelajar UM
bersama sepenuhnya bersama mak /abah.
Dengar cerita ada yang korbankan ayam kampung buat rendang
woow! sedap tu...
sekarang upacara kejar mengejar nak tangkap ayam dah tak relevan lagi
almaklumlah ayam kampung dah stanby awal2 dalam reban. haha...

Ada juga mak/bapa bawak anak round kat pekan Bahau
shooping ke?
atau pekena nasi ayam Gemas yang terkenal tu..

Apa pun pengisian masa bersama
akan mengeratkan tali persaudaraan
kan....kan!

Petang
pukul 2.30, dah berkumpul kat dewan KGBR
ye lah! dah nak balik UM
ada sessi penyerahan kembali kepada pegawai KKBSKL

Adalah sikit gambar
diantara 36 keluarga
yang si snap olih jurugambar amatur

tak sangka tok ketua yang tegas
terselit jiwa sadis

tok ketua serah kembali
anak yang dibela selama
4 hari 3 malam

airmata ibu tunggal

suka dan duka

pinjam baju nak lap airmata

cik mc yang mengalahkan si aznil
dalam AF
buat orang sedeh!

ehh! imam
sempat buat pembasuh mulut


keluarga boss

bakal bilal

keluarga alang ca'ah

keluarga bro tapa

bro naza
keluarga yang paling sempoi


nak balik dah!

Semoga segala pengalaman dan kenangan
menjadi amalan dalam menempuh
hari2 yang mendatang
Selamat jalan dan jumpa lagi.